Leje af Forsamlingshuset

Huset udlejes med møbler / inventar / porcelæn / køkken og toiletter / handicaptoilet. Max 90 personer.

Rul ned for mere info.

Pris pr døgn  for          medlemmer 1700,00 kr

Pris pr døgn  for ikke medlemmer 1900,00 kr

Pris ½ døgn før eller efter en fest      800,00 kr.

Østerskov Forsamlingshus.         Østerskovvej 7     5932 Humble.

www.østerskovforsamlingshus.dk

Navn:

Vedrørende leje af Østerskov Forsamlingshus den.

Lejebeløbet udgør  Dkr.  og skal indbetales senest 14 dage før lejemålet.

Såfremt huset afbestilles senest 14 dage før lejemålet , betales hele lejeprisen.

Medregnet i pris: Håndklæder, håndsæbe, toiletpapir og rengøring.

Nøgle til forsamlingshuset kan afhentes dagen før, efter kl. 17:00 eller efter aftale hos:

Poul Christiansen Præstejorden 7 5932 Humble Mob. 2175 2034

Nøglen afleveres efter brug i postkassen på samme adresse.

Huset og nøgle skal afleveres senest kl. 06:00 næste morgen eller efter aftale.

(Nøgle til rengørings rum, udleveres sammen med nøgle til huset)

Ordensregler for Østerskov Forsamlingshus.

  1. Service rengjort og sat på plads.
  2. Alt køkkengrej (gryder-pander-skåle-fade-osv.) rengjort og i orden+borde, komfur, køleskab og fryser rengjort.
  3. Borde i salen aftørres og stilles i 2 rækker på langs i salen, ca. 1,5 m fra vinduerne. Stolene stables med 5 i hver stak, blå vogn på scenen til at køre dem på, ikke slæbe hen over gulv og stilles foran scenen.
  4. Alle gulve fejes, affaldsposer på toiletter tømmes.
  5. Luk vinduer, sluk for lys, varme når huset forlades.
  6. Husk at tømme/slukke for opvaskemaskine.
  7. Fyld ikke containerne med hele papkasser, riv dem i stykker.
  8. Er der problemer/mangler, læg venligst en seddel på bordet i lille stue.
  9. Der opkræves ekstra gebyr for medgået tid for ekstra rengøring, hvis der er meget beskidt

God fest, med venlig hilsen

Bestyrelsen.

NB: Som udlejer af forsamlingshuset henstiller vi venligst, men bestemt, at ordensreglerne bliver overholdt.

Endvidere gør vi opmærksom på, at der er indkøbt nyt inventar og nyt service til 90 personer.

Vi ønsker at bevare huset og inventaret i god stand, hvorfor service m.m. er optalt inden udlejningen til Dem.

Ved aflevering af huset optælles alt service igen, og der afstemmes med betaling til bødekassen.

Stemmer dette ikke overens, vil De som lejer blive opkrævet herfor.

(Alt ødelagt service betales med dkr. 30  pr. del)